×

Ми готові допомогти вам!

Залишіть Ваші контактні дані, і ми з Вами зв'яжемося

Увійти | Реєстрація

Як обрати перукарське обладнання? Частина 2

DUSO
3 роки тому
Коментарі
Блог
Як обрати перукарське обладнання? Частина 2 - DUSO Створюємо beauty-бізнес для вас

В уездном городе N было так много парикмахерских заведений

и бюро похоронных процессий, что казалось, жители города

рождаются лишь затем, чтобы побриться, остричься, освежить

голову вежеталем и сразу же умереть…

.

(роман И. Ильфа и Е.Петрова «Двенадцать стульев») 

 

...Ці рядки з геніального твору видались нам дуже актуальними, настільки, що, обравши їх як епіграф до нашого огляду, ми керувалися двома цілями — по-перше, поділитися хорошим настроєм із нашими читачами, а по-друге, задати вектор розмови на серйозну тему.

Усім відомо, що конкуренція на ринку перукарських послуг доволі жорстка. В Україні зареєстровано близько 6 000 перукарень та салонів краси. За оцінками експертів, обсяг ринку цих послуг у нашій країні сягає 1,5 млрд гривень на рік.

При відкритті бізнесу запит «салон краси» стоїть на третьому місці, поступаючись лише кафе/ресторану та магазину, а серед жіночої аудиторії і взагалі — на другому місці після магазину одягу та білизни.

Як вибрати «правильне» обладнання, аби стабільно заробляти в індустрії краси?

У цьому огляді своїм досвідом та знаннями продовжує ділитися Сергій Мотуз, експерт із більш ніж 20-річним досвідом роботи у б’юті-сфері, СЕО компанії ДЮСО.


Звертаємо увагу на головне


Отже, від чого залежить вибір обладнання в перукарський салон? Ми не раз говорили про те, як важливо витримувати баланс відповідності між концепцією салону, його рівнем/класом, охоплюваною площею і компонуванням меблів та обладнання.

На цей час чітких параметрів визначення класу салону не існує, тому власники красивого бізнесу часто самі не розуміють, до якого класу віднести своє підприємство. Звідси невідповідність обладнання рівневі послуг, що надаються.

Часто, прагнучи зекономити, керівник від початку занижує рівень свого салону, придбаваючи обладнання невисокої якості, в той час як рівень обладнання — це один із ключових параметрів визначення класу салону.

Крім того, цей пункт визначає ще один важливий критерій — відповідність рівня салону стилю та дизайну інтер’єру. В вашому салоні все має бути гармонійним. Іще на етапі проєкту треба визначитись зі стилем та дизайном вашого підприємства і додержуватись його в усіх проявах, створюючи таким чином свій неповторний образ, імідж, який викликатиме у клієнтів позитивні асоціації. Правильно підібране обладнання, яке гармонійно впишеться в інтер’єр, створить потрібну атмосферу і передасть той заряд, який ви хотіли б передати вашим клієнтам.


Навчіться розбиратися в обладнанні


Ще одним важливим моментом є некомпетентність майбутніх власників у тонкощах і специфічних нюансах б’юті-бізнесу. Навчіться розбиратися в обладнанні!

Далеко не всі власники салонів зможуть об’єктивно оцінити якість обладнання, яке придбавається. Безліч постачальників і сотні пропонованих моделей можуть навіть злякати. Тому досить часто власники покладаються на думку та досвід своїх майстрів — спеціалістів, які, звісно, є професіоналами, але зовсім не у питаннях грамотної комплектації салону, а в цілковито іншій справі — перукарському мистецтві.

Сучасний український б’юті-ринок, на жаль, буквально завалений китайським барахлом. Багато хто намагається видати перукарські крісла, зроблені в Китаї чи в Україні з китайських комплектуючих, за італійські чи польські. І, що навіть сумніше, самі італійці, налякавшись китайського нашестя, почали пропонувати економ-варіанти своїх брендів, зібрані все в тому ж Китаї.

Обираючи торгову марку, зверніть увагу на гарантії щодо терміну експлуатації і на те, як вирішує питання сервісної підтримки компанія-дистриб’ютор.


Співвідношення ціна/якість


Іще одна дуже важлива навичка майбутнього власника салону — навчитися правильно співвідносити пропоновану ціну з якістю продукту.

Далеко не завжди найдорожче обладнання в салоні краси означає «найкраще» і має кращі показники рентабельності. Особливо якщо йдеться про перукарське обладнання. На жаль, у момент придбання мало хто замислюється над тим, що будь-яка річ ламається і просто зношується. Погодьтеся, пошарпане крісло з несправною гідравлікою навряд чи переконає вашого клієнта у високій якості надаваних вами послуг, окрім того, довгий простій обладнання в очікуванні ремонту може вартувати вам дуже дорого.


Зручне, міцне й ергономічне


Забуваючи про те, що обладнання служить людям, а не навпаки, наші власники частенько випускають із поля зору момент зручності, міцності та ергономічності обладнання чи меблів. Вашому клієнту, як мінімум, має бути зручно сидіти у вашому перукарському кріслі, а мийка не повинна натужно скрипіти й хитатися, навіть якщо вага клієнта значно перевищує 100 кг.

Окрім клієнтів у салоні буде працювати й ваш персонал, і від того, наскільки зручним кріслом ви забезпечите, наприклад, майстра манікюру, залежатиме не лише настрій вашого спеціаліста, а й його ефективність і працездатність. А якщо в нього через дві години роботи затікає спина й гудуть ноги, то про яку усмішку наступному клієнту і про яку якість послуг може йтися в цьому випадку?


Прораховуйте рентабельність та окупність


Перед тим як придбати обладнання, необхідно розрахувати період його окупності. Навіть якщо йдеться про звичайне крісло, дзеркало чи мийку. Також слід враховувати моральне та фізичне зношування обладнання, тобто термін, через який вам доведеться знову вкладати гроші — в купівлю нового чи апгрейд наявного обладнання. Розрахунок рентабельності покаже, наскільки швидко ви зможете повернути вкладені кошти. Поважні бренди зазвичай готові надати як гарантійні зобов’язання, так і аналітичні розрахунки.

***

У наступному випуску поговоримо про вимоги, що пред’являються до двох основних складових перукарського салону: крісел та мийок. Будемо вибирати з пропонованого різноманіття «правильну» перукарську пару в салон краси.

Підписуйтесь на оновлення сторінки DUSO/ДЮСО-консалтинг, де ми ділимося цікавими новинами, книгами та оглядами про салонний бізнес.

   

Схожі публікації

Соціальні медіа DUSO

Хочете першими дізнаватися про нові акції та наших заходах? Підписуйтесь! Слідкуйте за нами в соціальних мережах

Останні пости

DUSO - Створюємо beauty-бізнес для вас

Компанія ДЮСО відкриває успішні бізнес-проекти в beauty-індустрії і впевнено лідирує на ринку косметологічного обладнання та косметологічної меблів для салонів краси, SPA центрів, WELLNESS, МАНИКЮРА і ПЕДИКЮРУ, ПЕРУКАРЕНЬ.

Консалтинг ДЮСО - ми пропонуємо професійну допомогу у відкритті з нуля і «під ключ» салонів краси, перукарень, барбершопов, підприємств індустрії краси, клінік естетичної медицини і СПА-центрів.

У нашій компанії вам запропонують повний комплекс послуг - від розробки дизайн-проекту і створення бізнес-плану салону краси до комплексного оснащення вашого б`юті-центру професійним висококласним косметологічним обладнанням!

У ДЮСО запропонований широкий асортимент косметологічного обладнання: апарати для косметології, косметологічні апарати для особи, професійні апарати по догляду за обличчям і тілом, апарати для масажу, сучасні апаратні методики проти старіння шкіри, апарати для рф-ліфтингу і комплексної RF-терапії, косметологічні апарати для мікронідлінга -мікроігольчатой ​​терапії, обладнання для неінвазивної косметології, косметологічні лазери для епіляції, апарати для лазерного ліполізу, обладнання для лазерної косметолог ії, апарати для фракційного омолодження шкіри, апарати для SMAS-ліфтингу омолодження з технологією HIFU, косметологічні системи ультразвукового ліполізу, універсальні лазери IPL-терапії для фотоомолодження, апарати для кріоліполіза, апаратні технології для вакуумного масажу, системи для корекції контурів тіла, апарати кавітації, апарати кисневої мезотерапії, косметологічні комбайни для догляду за шкірою обличчя, мультифункціональні косметологічні платформи для гідропілінг, мікродермабразії, електропорації, апарати для л ица і тіла з LED (світлодіодами), апарати для іонофорезу, фонофорез і кріотерапії.

У нас ви можете купити найкраще обладнання для косметологічних кабінетів, обладнання для нігтьового салону, обладнання для подологіческого кабінету, дзеркала для салону краси, лампи лупи, інвентар для салону краси, косметологічні кушетки, інструменти для салонів краси, косметологічні столи, крісла для салонів краси, косметологічні стільчики, косметологічні візки, інструменти для стерилізації та дезінфекції, лампи для манікюру, подологіческіе крісла, крісла з ваннами для педикюру, подологіческіе крісла-ку еткі, апарати для процедур апаратного манікюру і апаратного педикюру, косметологічні кушетки з підігрівом, кушетки для масажу, засоби по догляду за нігтями і косметику для рук і ніг, косметику і доглядають кошти, що забезпечують здоров`я, захист і зміцнення нігтьової пластини

ВСЕ, що потрібно для перукарень: аксесуари для перукарень, дзеркала для перукарні, інвентар для перукарні, Барбер-крісла, мийки крісла для перукарні, обладнання для перукаря, перукарні столики, перукарський стіл з дзеркалом, професійне перукарське обладнання, стільці для перукарні, візки для перукарів, перукарні тумбочки, крісла для барбершопов

Ми є ексклюзивним представником відомих світових брендів, таких як: 

  • Takara Belmont (Японія), 
  • Gamma & Bross (Італія) виробляють обладнання для перукарень, барбершопов і салонів краси преміум і люкс-класу,
  • GHARIENI (Німеччина) - на думку Forbes Travel Guide - Gharieni Group є зразком якості і визнаний, як кращий виробник обладнання для SPA і wellness для готелів і курортів класу люкс на 2019 рік!
  • Icoone (Італія), 
  • EndyMed (Ізраїль), 
  • концерн EunSung Global - з 1995 року займається створенням, розробкою, виробництвом обладнання для естетичної медицини і косметології.
  • DIDIER Lab - розкішний бренд NAIL-індустрії з ФРАНЦІЇ,
  • BAEHR - усвідомлений вибір Подогов, це бренд професійної косметики та обладнання по догляду за ногами і руками з Німеччини.

Кожне перукарське крісло, мийка для голови або стильне дзеркало для барбершопа створені руками майстрів, захоплених своєю справою.