*Вибір міста допоможе надати актуальну інформацію про наявність товару, його ціни і способів доставки в вашому місті!
Це допоможе зберегти більше вільного часу для вас!
Салонний бізнес може приносити дуже хороший прибуток, якщо з самого початку правильно його організувати. Для цього необхідно попередньо скласти докладний бізнес-план, в якому будуть враховані всі деталі.
Наша компанія Duso здійснює прописання бізнес-плану для салону краси на професійному рівні. В першу чергу при плануванні необхідно провести визначення рівня салону краси (іншими словами - позиціонування підприємства).
Якщо ваш б'юті - центр розташований в престижному районі міста, і в якості потенційних клієнтів ви бачите забезпечених дам, оснащення в салоні краси повинно бути відповідного високого рівня. У разі якщо він розташований в небагатому передмісті, необхідно розуміти, що більшість клієнтів будуть звертатися за недорогими послугами, відповідно початковий підбір обладнання для салону краси можна здійснювати з урахуванням мінімального набору інструментів.
Після того, як ви визначитеся з рівнем б'юті-салону та відповідним оснащенням, можна робити наступний крок: встановлювати ціноутворення в салоні краси. Тут необхідно здійснити невеличкий аналіз існуючих ринкових умов у вашому районі. Ціни в салоні краси, який тільки починає працювати, не можуть бути вищими за ціни аналогічних закладів, що знаходяться поблизу. Тільки коли ваше підприємство обросте постійними клієнтами, заслужить бездоганну репутацію, тоді може бути визначена інша цінова політика в салоні краси.
Розподіл площ в салоні краси - наступний крок нашого бізнес-планування. Для приміщення з невеликою площею це життєво необхідний етап, оскільки від грамотного розміщення робочих зон і апаратури буде залежати комплектація в салоні краси. Якщо ж ви маєте в своєму розпорядженні величезною територією для роботи, то правильне використання території полягає в максимально комфортною для клієнта плануванні: створення відокремлених кабінетів і комунікацій між ними, що забезпечують для відвідувача ілюзію повної відокремленості і конфіденційності.
Види діяльності в салоні красиНапрямки діяльності в салоні краси можуть бути різні, але на початковому етапі доцільно сконцентрувати свої зусилля на 6 основних ділянках:
За статистикою саме ці напрямки діяльності в салоні краси користуються найвищим попитом у клієнтів, тому починати краще за все саме з них.
Тепер у нас є все необхідне, щоб здійснити вибір найбільш підходящої концепції для салону краси. Концепція - це основна ідея, що лежить в основі кожного конкретного бізнесу. Вона покликана відповісти на два основних питання: «Для кого ми працюємо?» І «Які потреби клієнтів задовольняємо?». Формування варіантів концепції для салонів краси здатне надати величезний вплив на подальше функціонування бізнесу.
І останній важливий етап - визначення конкурентної переваги салону краси. В чому полягає «родзинка» саме вашого підприємства? Чому клієнт хоче звернутися саме до вас? Визначте це, і зробіть на цьому акцент у своїй рекламній компанії. Якщо ваше приміщення має ексклюзивний дизайн, нехай основною тезою буде характеристика кабінетів в салоні краси. Якщо ви пропонуєте якісь нетрадиційні послуги, нехай лейтмотивом звучить характеристика напрямків в б'юті-центрі.
Не чекайте, поки інші заробляють гроші на розвиток красивого бізнесу. Телефонуйте, і ми допоможемо вам почати заробляти!